Pages

Wednesday, 12 April 2017

EKSKLUSIF : NOVEL TOMBIRUO EDISI KULIT KERAS

EKSKLUSIF : NOVEL TOMBIRUO EDISI KULIT KERAS


Ini bukan kali pertama novel dari penulis Ramlee Awang Murshid dalam bentuk edisi kulit keras (Hardcover). Sebelum ini dua novel dari karya beliau dalam naskah edisi kulit keras adalah 'Sunan Musafir' dan 'Sunan:Nanggroe Sang Pencipta'.

Namun kedua-dua novel ini adalah bersaiz novel biasa seperti edisi kulit lembut. Dan harganya tidak sama, agak mahal disebabkan kemasan pada kulit buku dan material yang digunakan. 

Tombiruo Trilogi edisi kulit keras adalah gabungan tiga buah novel yang disatukan menjadi sebuah novel. Jangan terkejut, saiz novel ini tidak sama dengan novel biasa di pasaran! Ia sebesar saiz kertas A4! Dan memiliki sarung kotak khas. Sangat ekslusif dan terhad edisi untuk kali ini. Memiliki ketebalan muka surat sebanyak 1024.

Nilai eksklusifnya ditambah lagi dengan setiap keluaran buku yang terhad ini, memiliki nombor siri. Jadi siapakah pembeli bertuah memiliki nombor siri 0001 agaknya? Kenapa ada nombor siri? Kerana edisi eksklusif ini dicetak dalam jumlah yang terhad sahaja dan tidak terdapat di mana-mana kedai di seluruh Malaysia. Dan ia tidak boleh dipalsukan sewenang-wenangnya. Mana mungkin ada dua naskah yang sama dengan nombor yang sama.

Nombor siri ini juga merupakan nombor khas yang anda miliki dan tidak dimiliki oleh mana-mana peminat Ramlee Awang Murshid yang berjumlah puluhan ribu orang itu. 

Maklumat terkini yang PSS terima terus dari seorang editor dari Karangkraf menyatakan, edisi ini diterbit sebanyak satu ribu naskah sahaja di dunia.

Harga bagi senaskah adalah RM399. Ia hanya dijual didalam talian oleh pengedar yang sah sahaja. Dan untuk lebih terperinci lagi, anda semua boleh ke Facebook rasmi Ramlee Awang Murshid Fan Club (RAMFC)




No comments: