Pages

Thursday, 15 January 2015

NOVELIS SRI DIAH PANIK DENGAN TARIKH 30 JANUARI SEHINGGA 1 FEBRUARI 2015?

NOVELIS SRI DIAH PANIK DENGAN TARIKH 30 JANUARI SEHINGGA 1 FEBRUARI 2015?

Sri Diah
Ada apa dengan tarikh 30 Januari sehingga 1 Februari 2015 nanti? Sehinggakan novelis yang terkenal dengan tajuk KL DI MANA SUAMIKU ini menjadi sedikit panik.

Melalui akaun Facebook miliknya, beliau berkongsi status panik tersebut.


Oh begitu rupanya cerita sebenar insiden panik ini. Aktiviti yang disenaraikan di atas kesemuanya berlaga tarikh dan berlaku selama tarikh terbabit berganti.

Karnival Karangkraf 2015
Wah, ada penampilan istimewa maskot popular. Mesti meriahkan. Macam biasalah, Karnival Karangkraf penuh dengan pelbagai aktiviti disediakan selain jualan pelbagai judul buku dan majalah dari penerbitan ini.

Baca World 2015
Melalui perisik PSS yang berpangkalan di sebuah lokasi rahsia, acara Baca World 2015 bukanlah sepenuhnya acara melibatkan buku fizikal seperti Karnival Karangkraf. Sebaliknya ia lebih kepada pameran dan inovasi kandungan digital terkini berkaitan juga dengan penerbitan digital.

Pesta Buku Selangor 2015
Setiap tahun ada ya. Seperti biasa jualan buku dari pelbagai penerbitan yang membabitkan diri dalam pameran jualan buku. Evolusi buku dan digital. Pasti ada sesuatu yang menarik ingin dihidangkan kepada semua peminat buku.

Baca Puisi Banjir Besar Negara
Menarik juga aktiviti ini. Pasti ada mesej kiasan yang ingin disampaikan berkaitan situasi yang telah berlaku sebelum ini.


No comments: