Pages

Sunday, 28 September 2014

PSS ZASSS!: NOVEL RENGSA YANG DULU BUKANLAH YANG SEKARANG?

PSS ZASSS!: NOVEL RENGSA YANG DULU BUKANLAH YANG SEKARANG?


Menerusi catatan di dalam blognya Zharulnizam Shah Z.A  mengambil masa dua tahun untuk menyudahkan naskah RENGSA.

Rengsa pada awalnya diterbitkan oleh Tintarona Publication Sdn Bhd. Pembaca semua boleh lihat kulit novel asal RENGSA yang ada gambar mata besar dan kelihatan imej wajah seorang lelaki yang mungkin adalah Budin watak utama dalam novel ini.

Pada awalnya PSS sangka RENGSA yang diterbitkan oleh Alaf21 adalah novel baru dipasaran. Mengejutkan! ia adalah novel yang diperbaharui imej luarannya. Cerita tetap sama.

Pembaca boleh lihat kulit novel yang direka oleh pereka kulit penerbitan Alaf21. Sangat cantik dan mengujakan. Membangkitkan rasa seram. Apakah mahkluk yang menjelirkan lidah bercabang itu adalah jelmaan sihir?

PSS sudah baca sinopisisnya, namun terasa misteri dan sesuatu sangat. PSS kongsikan beberapa komen di Goodreads.



1 comment:

matt L said...

assalamualaikum...

saya pernah memiliki naskah rengsa terbitan Tintarona Publication Sdn Bhd. tetapi malangnya dipinjam rakan dan tak dipulangkan. saya pun dah lupa siapa yg meminjam.

boleh tak saya nak tahu, dimana untuk dapatkan maskah rengsa yang lama. sebab jalan cerita dgn rengsa yang baru ni terasa lain.

dari segi ketebalan muka surat sahaja saya berasa sedikit hampa bila pertama kali melihat novel rengsa yang baru ni.

hubungi saya di, ahmat 017-3450741. call, sms atau whassap.