Pages

Wednesday, 26 December 2012

HASIF HAMSYARI: E BOOK PERCUMA?



Biar betul, penulis Hasif Hamsyari mahu berikan E Book secara percuma. Menurutnya, E Book tersebut sudah pun siap 90 peratus.

"E-book ini merupakan antara projek besar saya untuk pasaran digital. Mungkin ada yang menganggap e-book percuma ini sebagai satu risiko tetapi saya percaya, dengan cara inilah saya dapat berkongsi cerita dengan lebih ramai pembaca. Ini juga merupakan penghargaan saya kepada pembaca-pembaca selain menggalakkan mereka untuk mencuba sendiri e-book sebagai sebahagian daripada teknologi masa kini. Bahkan, saya anggap ini juga sebagai inisiatif untuk memartabatkan bahasa melalui penggunaan Bahasa Melayu Standard seperti yang digunapakai dalam teks Komponen Sastera di sekolah-sekolah dan Bahasa Melayu Tinggi."-Hasif Hamsyari


Sangat berwawasan penulis muda ini. Untuk pengetahuan semua, beliau membabitkan diri dalam bidang menulis novel pada usia14 tahun. Tambah Hasif novel ini ialah novel komedi remaja dan berkait rapat dengan muzik, populariti dan persahabatan.

E Book ini bakal muncul pada 1 Januari 2013. 


2 comments:

baby comel said...

Hasif Hamsyari? errk, nk kena google ni :) nampak sgt diriku bukan remaja lagi =) hehe,

jejari kucing said...

sila sila :)